Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Η αξονική τομογραφία μειώνει την θνησιμότητα ασθενών με καρκίνο του πνεύμονα




Νέα μεγάλη αμερικανική έρευνα έδειξε ότι η αξονική τομογραφία σε φανατικούς καπνιστές, μπορεί να ανιχνεύσει σε αρχικό στάδιο τον καρκίνο του πνεύμονα –της πρώτης αιτίας θανάτου από καρκίνο- κι έτσι να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου.
Η νέα έρευνα μελέτησε τις περιπτώσεις 53.000 νυν και πρώην φανατικών καπνιστών ηλικίας 55 έως 74 ετών, οι οποίοι δεν παρουσίαζαν αρχικά συμπτώματα εμφάνισης καρκίνου. Οι καπνιστές επιλέχθηκαν τυχαία, για μερικά χρόνια, να κάνουν ανά τακτικά χρονικά διαστήματα είτε τομογραφίες είτε ακτινογραφίες. Αυτό που προέκυψε ήταν ότι, όσοι είχαν κάνει τομογραφίες, εμφάνιζαν 20% λιγότερους θανάτους από καρκίνο του πνεύμονα, καθώς επίσης 7% μικρότερη πιθανότητα θανάτου από οποιαδήποτε άλλη αιτία, σε σχέση με όσους είχαν κάνει μόνο ακτινογραφίες.
Το μόνο πρόβλημα είναι να βρεθεί το ποιοί μπορεί να ωφεληθούν από τις αξονικές τομογραφίες και πόσο συχνά πρέπει να τις κάνουν, καθώς κάτι τέτοιο θα σήμαινε επαναλαμβανόμενη έκθεση σε ακτινοβολία. Επιπλέον, οι τομογραφίες εμφανίζουν συχνότερα λανθασμένες θετικές διαγνώσεις, πράγμα που γεννά πιο εύκολα ανησυχία στους ασθενείς.
«Αυτή η ανακάλυψη έχει σημαντικές επιπτώσεις για τη δημόσια υγεία, καθώς μπορεί να σώσει πολλές ζωές, κυρίως όσων παρουσιάζουν μεγαλύτερο κίνδυνο για καρκίνο του πνεύμονα», δήλωσε ο Χάρολντ Βάρμους, επικεφαλής της έρευνας, αλλά υποστήριξε ότι «δεν γνωρίζουμε ακόμη τον ιδανικό τρόπο για να το κάνουμε αυτό».
Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι η ελικοειδής αξονική τομογραφία χαμηλής δοσολογίας μπορεί να εντοπίσει μικρούς όγκους καρκίνου στα πρώτα στάδιά τους. Η νέα έρευνα, σε μεγάλο πλέον δείγμα πληθυσμού, που έγινε από το Εθνικό Κέντρο Καρκίνου των ΗΠΑ, έρχεται για πρώτη φορά να επιβεβαιώσει αυτή τη διαπίστωση, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ, Γαλλικό και το “Science”.
Αν και οι ερευνητές ανέφεραν ότι χρειάζονται και άλλες μελέτες για να εξακριβώσουν γιατί η αξονική τομογραφία μπορεί να μειώσει τη θνησιμότητα από καρκίνο του πνεύμονα, το κεντρικό συμπέρασμα είναι ότι, σε σχέση με τη διάγνωση μέσω ακτινών Χ, με την αξονική τομογραφία ένας μεγαλύτερος αριθμός πρώιμων όγκων, δυνητικά θανατηφόρων, εντοπίστηκαν και αφαιρέθηκαν έγκαιρα.
Η ελικοειδής αξονική τομογραφία κάνει λήψη πολλαπλών εικόνων από όλο το στήθος μέσα σε 7 έως 15 δευτερόλεπτα, ενώ η απλή ακτινογραφία Χ κάνει λήψη μόνο μιας εικόνας.
Πηγή

1 σχόλια :

  1. Το όνομά μου είναι Lilian N. Αυτή είναι μια πολύ χαρούμενη μέρα της ζωής μου λόγω της βοήθειας που μου έδωσε ο Dr.saguru, βοηθώντας με να πάρω πίσω τον πρώην σύζυγό μου με το μαγικό και ερωτικό του ξόρκι. Ήμουν παντρεμένος για 6 χρόνια και ήταν τόσο τρομερό γιατί ο σύζυγός μου με απατούσε πραγματικά και ζητούσε διαζύγιο, αλλά όταν έπεσα στο διαδίκτυο με email του Dr.saguru για το πώς βοήθησε τόσους πολλούς ανθρώπους να πάρουν πίσω τον πρώην τους και βοηθήσει να διορθωθεί η σχέση. και κάνουν τους ανθρώπους να είναι ευτυχισμένοι στη σχέση τους. Του εξήγησα την κατάστασή μου και μετά ζήτησα τη βοήθειά του, αλλά προς έκπληξή μου, μου είπε ότι θα με βοηθήσει με την περίπτωσή μου και εδώ τώρα γιορτάζω γιατί ο σύζυγός μου έχει αλλάξει τελείως για τα καλά. Θέλει πάντα να είναι δίπλα μου και δεν μπορεί να κάνει τίποτα χωρίς την παρουσία μου. Απολαμβάνω πραγματικά τον γάμο μου, τι μεγάλη γιορτή. Θα συνεχίσω τις δοκιμές στο Διαδίκτυο γιατί ο Dr.saguru είναι πραγματικά ένας πραγματικός μάστορας. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ SAGURU ΜΕΣΩ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com ή whatssap +12098373537 Είναι η μόνη απάντηση στο πρόβλημά σας και σας κάνει να νιώθετε ευτυχισμένοι στη σχέση σας. και το επίσης τέλειο μέσα
    1 ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ
    2 WIN EX BACK
    3 ΚΑΡΠΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΡΑΣ
    4 ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΟΡΓΙΚΩΝ
    5 ΟΡΘΟΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
    6 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΟΡΚΙΟ
    7 ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΞΟΡΚΙ
    8 ΞΟΡΚΙΟ ΛΑΧΕΙΩΝ και ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή